17 januari 2008

Joan Rivers (nieuws, 2008)

COMÉDIENNE IN SPANNING

De Amerikaanse comédienne, actrice en talkshowpresentator Joan Rivers maakt zich op voor een nieuwe carrière: ze wordt thrillerschrijfster. Rivers, die op 8 juni 75 jaar wordt, is met haar eigen misdaadromans van plan in de voetsporen te treden van Agatha Christie en P.D. James, meldt de Daily Express.

,,Ik wil een hele serie boeken schrijven'', liet Rivers weten. ,,Er is zo veel werk te doen. Dat is ook wat me elke dag weer drijft. Ik word gek als ik twee dagen even niets om handen heb.''

Rivers, wier echte naam Joan Sandra Molinsky is, zei dat ze ondanks haar leeftijd er niet over piekert met pensioen te gaan. ,,Mensen vragen me altijd wanneer ik ophoud met werken. En wat moet ik dan doen? De postbode moppen vertellen? Ik ga liever verder met het vermaken van de mensen - en het schrijven van boeken.''

Geen opmerkingen: