17 juni 2010

Veertig plus (nieuws, 2010)

VLAAMSE ACTRICE SCHRIJFT THRILLER

De Vlaamse actrice Ann Ceurvels (41) heeft haar eerste thriller geschreven. Het boek gaat 'Weer' heten en verhaalt over weervrouw Fabienne. De thriller moet in september 2010 in de boekhandel liggen.

De actrice uit series als 'Windkracht 10' en 'Flikken' liet al eerder van zich lezen. Zo leverde ze een bijdrage aan 'Vrij vrouwelijk', een bundeling van erotische verhalen, geschreven door vrouwen. Die bundel verscheen vorig jaar bij uitgeverij Manteau.

,,Ik kreeg complimenten over mijn schrijfstijl en een voorzichtige vraag naar meer'', aldus Ceurvels in de Vlaamse media. ,,Op zich geen gek idee, ik heb altijd geschreven. Ik werk nu als copywriter voor VTM (commerciële tv-zender in België, red.), dat heeft me een extra duw in de rug gegeven.'' Op de vraag of het acteren nu een gesloten boek is, antwoordt ze: ,,Wat mij betreft niet, maar sinds ik veertig ben, krijg ik geen aanbiedingen meer.''

Geen opmerkingen: