11 januari 2011

Tweets over thrillers (1)


(Onregelmatig verschijnende rubriek over serieuze en minder serieuze tweets van thrillerauteurs)

Dinsdag 11 januari 2011:

Corine Hartman: Donderdag 27 januari om 19.30u bij Het wapen van Drenthe in Roden: interactieve lezing Nicolet Steemers en ik zei de gek... Wees welkom!

Alex van Galen: Het is verraderlijk glad in 040



Judith Visser: nogal enthousiast over het manuscript uit 2005 dat ik onlangs terugvond. Het verhaal spreekt me nog steeds aan. Herschrijven!!! #maarnietnu

Judith Visser: er is dus kans dat ik daar mijn volgende volgende (2012 dus) boek van ga maken, als er na het herschrijven nog wat van over blijft!

Judith Visser: maar eerst doorknallen aan Time Out. Begin volgende maand naar de proeflezers..!


Esther Verhoef: Straks naar een soort-van geheime meeting. Waar ik verder dus niks over kan zeggen. Want dat spreekt voor zich.


Anita Terpstra: Sneeuw! Ik krijg spontaan zin in de kerstnummers van Wham en Mariah Carey.


Alex van Galen: Vanmiddag gaan we op schoolreisje!



Daniëlle Hermans: @simonevdvlugt @estherverhoef Ik zeg ook niks. Tot zo.


Simon de Waal: @daniellehermans @simonevdvlugt @estherverhoef Geheime bespreking. Jaja... Ze plannen een misdaadstaatsgreep....

Daniëlle Hermans: @simondewaal @simonevdvlugt @estherverhoef Ik zeg niks meer, en moet nu weg voor geheim overleg. #misdaadstaatsgreep

Simon de Waal: @DanielleHermans @simonevdvlugt @estherverhoef Je hoeft niks meer te zeggen. Het is al uitgelekt.


Carla de Jong: Televisieverzoek en portret voor oba expositie vrouwelijke auteurs. Wordt het niet weer eens tijd voor de kapper en een jurkje?

Judith Visser: Het is mijn geheime ambitie om ooit met Ter land,ter zee & in de lucht mee te doen. Waar of niet waar? ;)


Marelle Boersma: Net verslag gelezen van mn vriendin die in Haiti zit voor noodhulp cholera epidemie. Groot respect. Ga blog schrijven. Meer aandacht nodig!

Annet de Jong: Volgens 'app vol goede voornemens' Outfront heb ik vandaag 1500 calorieën verbrand met fietsen. Glas witte wijn lijkt mij op zijn plaats

Daniëlle Hermans: Terug van geheime bijeenkomst met @alexvangalen @simonevdvlugt en @estherverhoef. Zinvol en gezellig. Een mooie combinatie.

Bart Debbaut: Kranten besteden aandacht aan 'beste thriller van 2010' http://tinyurl.com/4pdwth8


Simon de Waal: @DanielleHermans @alexvangalen @simonevdvlugt @estherverhoef Stelletje arrogante geheimschrijvers. Beetje mysterieus stoer doen. Bah. Bah.


Daniëlle Hermans: @simondewaal @alexvangalen @estherverhoef @simonevdvlugt en ik hebben het 3 uur lang over jou gehad.


Simon de Waal: @DanielleHermans @alexvangalen @estherverhoef @simonevdvlugt Kan niet, Ik ben hooguit 5 minuten interessant... ;-)


Milou van der Will: @DanielleHermans @alexvangalen @simonevdvlugt @estherverhoef Ben wel nieuwsgierig! Ah toe, mag ik het geheim weten :-)


Daniëlle Hermans: @MilouvanderWill Neen! Het is een geheim!



Alex van Galen: @simondewaal ik had gewoon een date met vier blondines, dus ik wou t niet teveel ronbazuinen ;-)


Simon de Waal: @alexvangalen Slet.



Alex van Galen: @simondewaal ik weet het



Saskia Noort: Yes, snuggie en uggies en slagroomtruffels. Morgen weer schrijven

1 opmerking:

Guido Huisintveld zei

Wat een ongelooflijke hoeveelheid debiele non-informatie wordt er toch dagelijks de wereld ingegooid...