15 april 2017

Van de transfermarkt (nieuws, 2017)

PATRICIA SNEL NAAR AMBO|ANTHOS

Bestsellerauteur Patricia Snel heeft de overstap gemaakt van The House of Books naar Ambo|Anthos uitgevers. Haar nieuwe thriller zal in het voorjaar van 2018 verschijnen.


Patricia Snel (r.) en Harold de Croon
Patricia Snel debuteerde in 2010 met Verblind. Daarna volgden De intrigant, De expat, De jacht en De violiste. Haar nieuwe thriller speelt zich af op CuraƧao en heeft als werktitel Kamer 13.

'Ik begeleid Patricia al sinds haar debuut Verblind', laat haar redacteur Harold de Croon weten. 'Ze heeft de kwaliteit om in een soepele stijl een thrillerplot te ontwikkelen die je vastgrijpt en niet meer loslaat. Bij ieder nieuw boek verrast ze me met haar ontwikkeling.’

Uiteraard is ook Snel in haar nopjes. ‘Ik ben erg blij met deze stap en heb veel zin in de samenwerking met dit inspirerende team. Direct vanaf de eerste gesprekken voelde ik me gezien, wat bevestigt dat ik de juiste keuze heb gemaakt.’

Geen opmerkingen: